مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 09:152020-01-21اجتماعي

بهره مندی 25 هزار مددجوی کمیته امداد استان تهران از کلاس های آموزشی


مدیر کل کمیته امداد استان تهران از بهره مندی 25 هزار و 470 مددجوی تحت حمایت از کلاس های آموزش خانواده خبر داد و گفت: این مددجویان در 9 ماه نخست امسال از این خدمات بهره مند شدند.

- مدیر کل کمیته امداد استان تهران از بهره مندی 25 هزار و 470 مددجوی تحت حمایت از کلاس های آموزش خانواده خبر داد و گفت: این مددجویان در 9 ماه نخست امسال از این خدمات بهره مند شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابوالفضل پرپنچی با اشاره به رویکرد فرهنگی کمیته امداد، بیان کرد: به منظور ارتقاء آگاهی، بینش و سطح فکری و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت کمیته، خدمات فرهنگی در قالب های مختلف از جمله مهارت های زندگی، اخلاق اسلامی، احکام و آسیب های اجتماعی به آنها ارائه می شود.

وی با بیان اینکه در 9 ماه نخست امسال 25 هزار و 470 نفر از مددجویان تحت حمایت در کلاس های آموزشی و آگاه سازی شرکت کردند، ادامه داد: از تعداد ذکر شده 6649 نفر در کانون های فرهنگی وابسته به کمیته امداد استان تهران از خدمات آموزشی بهره مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران به مناطقی که مددجویان آن از کلاس های آموزسی بهره مند شده اند اشاره کرد و گفت: 24 هزار و 140مددجوی ساکن در شهرها، 1171 نفر در مناطق روستایی و 159 نفر در مناطق محروم از خدمات آموزش بهره مند شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 25 هزار مددجوی کمیته امداد استان تهران از کلاس های آموزشی

بهره مندی 25 هزار مددجوی کمیته امداد استان تهران از کلاس های آموزشی