مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 09:062020-01-21اجتماعي

سیل مهربانی دانش آموزان گیلان به سوی بلوچستان جاری شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا، طرح سیل مهربانی 2 با هدف جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی دانش آموزان برای کمک به هموطنان سیل زده جنوب شرق کشور امروز (سه شنبه) در مدارس گیلان به اجرا درآمد، با اجرای این طرح، دانش آموزان استان با اهدای کمک های خود به یاری سیل زدگان سیستان و بلوچستان شتافتند تا با مهربانی ها و کمک های نوعدوستانه خود گوشه ای از غم و اندوه همسالان خود در این سیل را بکاهند.

دانش آموزان واحدهای آموزشی استان گیلان امروز (سه شنبه) با شرکت در طرح سیل مهربانی 2 ، با اهدای کمک های نقدی و غیرنقدی ضمن همدردی با همسالان خود در پی سیل سیستان و بلوچستان، نوعدوستی شان را به آنان نشان دادند.

طرح سیل مهربانی 2 به مدت یک هفته برای جمع آوری کمک های نقدی، غیرنقدی دانش آموزان، اولیاء و معلمان در مدارس استان گیلان ادامه دارد.

در مراسم نمادین اجرای طرح سیل مهربانی 2 که امروز (سه شنبه) با حضور نادر جهان آرای مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در دبستان شاهد سمیه ناحیه یک رشت به همراه 14 مدرسه دیگر این کلانشهر برگزار شد، کمک های نقدی و غیرنقدی دانش آموزان 14 مدرسه رشت به دبستان سمیه رشت انتقال داده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان روز سه شنبه در مراسم اجرای نمادین طرح سیل مهربانی دو در دبستان شاهد سمیه ناحیه یک رشت ضمن قدردانی از دانش آموزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل مهربانی دانش آموزان گیلان به سوی بلوچستان جاری شد

سیل مهربانی دانش آموزان گیلان به سوی بلوچستان جاری شد