مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 08:002020-01-21اقتصادي

خرید تضمینی گوشت مرغ به منظور ایجاد تعادل در بازار


مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان آذربایجان شرقی گفت: به منظور تعادل قیمت گوشت مرغ در بازار، شرکت پشتیبانی امور دام استان اقدام به خرید تضمینی گوشت مرغ در سطح استان کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،کریم صدیقیان با بیان اینکه هیچ محدودیتی در خرید گوشت مرغ در استان وجود ندارد، اظهار داشت: طرح خرید تضمینی گوشت مرغ همچنان تا به تعادل رسیدن قیمت بازار در این استان ادامه دارد.

وی از ادامه روند خرید و ذخیره سازی مرغ منجمد تا تثبیت قیمت مرغ زنده در بازار خبر داد و گفت: هیچ محدودیتی در انعقاد قرارداد تحویل مرغ منجمد سایز 1200 گرم تا 1800 گرم از مرغداران، اتحادیه ها، تعاونی ها و زنجیره های تولید مرغ به شرکت پشتیبانی امور دام وجود ندارد.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان با بیان اینکه برای جلوگیری از کاهش غیرمتعارف قیمت گوشت مرغ و پیشگیری از ضرر و زیان مرغداران استان ناشی از این کاهش قیمت، خرید تضمینی گوشت مرغ از مدت ها قبل آغاز شده است، افزود: تولیدکنندگان گوشت مرغ می توانند برای انعقاد قرارداد مستقیماً و یا از طریق اتحادیه ها، تعاونی ها و یا زنجیره های تولید مرغ به اداره کل پشتیبانی امور دام استان مراجعه کنند.

وی گفت: براساس دستورالعمل های مربوط، قیمت خرید هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد استحصالی آماده طبخ تحویل در سردخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی گوشت مرغ به منظور ایجاد تعادل در بازار

خرید تضمینی گوشت مرغ به منظور ایجاد تعادل در بازار