مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 08:002020-01-21سياسي

عوارض آلایندگی ، به شهرداری و دهیاری همان شهرستان تعلق می گیرد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای مقرر کردند که عوارض آلایندگی واحدهای صنعتی، به شهرداری، دهیاری و فرمانداری های همان شهرستان تعلق گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده ماده 43 این لایحه را تصویب کردند.

بر اساس این مصوبه، بیست و پنج درصد (25%) از مالیات موضوع ماده (7) این قانون دریافتی از قبوض برق مشترکین، همزمان با دریافت توسط سازمان امور مالیاتی، به حساب ویژه ای نزد خزانه داری کل کشور واریز می گردد.

خزانه داری کل کشور مکلف است مبالغ دریافتی هر ماه را تا پانزدهم ماه بعد به حساب سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق ایران (ساتبا) واریز کند.

بر این اساس، عدم تخصیص مبلغ مذکور در حکم تصرف غیرمجاز در اموال عمومی است.

صددرصد (100%) منابع دریافتی موضوع این ماده از طریق ردیف یا ردیف هایی که برای این منظور در قوانین بودجه سنواتی پیش بینی می شود، صرف خرید تضمینی برق تجدیدپذیر و پاک غیردولتی با اولویت مناطق محروم و روستاها می گردد.

وکلای ملت ماده 44 این لایحه را نیز تصویب کردند که مطابق با آن، عوارض و جریمه های آلایندگی موضوع ماده (29) این قانون پس از واریز به حساب تمرکز وجوه اداره کل امور مالیاتی استان برای هر شهرستان به نسبت جمعیت بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض آلایندگی ، به شهرداری و دهیاری همان شهرستان تعلق می گیرد

عوارض آلایندگی ، به شهرداری و دهیاری همان شهرستان تعلق می گیرد