مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 07:202020-01-21اقتصادي

ظرفیت انتقال روزانه گاز 900 میلیون متر مکعب شد


مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با اشاره به آمادگی برای انتقال روزانه 75 میلیون مترمکعب افزایش تولید گاز پارس جنوبی، ظرفیت فعلی انتقال گاز ایران را 850 تا 900 میلیون مترمکعب در روز عنوان کرد و گفت: - مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با اشاره به آمادگی برای انتقال روزانه 75 میلیون مترمکعب افزایش تولید گاز پارس جنوبی، ظرفیت فعلی انتقال گاز ایران را 850 تا 900 میلیون مترمکعب در روز عنوان کرد و گفت: با توسعه هوشمندانه شبکه انتقال، نگرانی برای حبس گاز در جنوب کشور نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی جمشیدی دانا با اشاره به پایداری مناسب شبکه گاز ایران با وجود کاهش دمای هوا و ماندگاری سامانه سرد در بخش عمده ای از استان های کشور، گفت: هم اکنون ظرفیت انتقال در شبکه گاز کشور به حدود 850 تا 900 میلیون مترمکعب در روز رسیده است.

وی با اشاره به توسعه هوشمندانه شبکه انتقال گاز ایران در طول پنج سال گذشته تاکنون، تصریح کرد: با ساخت و بهره برداری از خطوط لوله و تاسیسات تقویت فشار جدید، هم اکنون امکان انتقال و توزیع هرگونه افزایش تولید گاز در جنوب کشور فراهم شده است.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه در شرایط فعلی، شرکت ملی گاز آمادگی انتقال روزانه 75 میلیون مترمکعب افزایش تولید گاز فازهای جدید پارس جنوبی را دارد، بیان کرد: هر گازی که در حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت انتقال روزانه گاز 900 میلیون متر مکعب شد

ظرفیت انتقال روزانه گاز 900 میلیون متر مکعب شد