مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 06:402020-01-21ورزشي

تلاش برای حضور در المپیک 2024 ماموریت فدراسیون نجات غریق و غواصی


رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی ضمن تشکر از حمایت های رییس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش برای عضویت در کمیته ملی المپیک گفت: تلاش خواهیم کرد در المپیک 2024 در هر دو رشته حضور فعالی داشته باشیم.

- رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی ضمن تشکر از حمایت های رییس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش برای عضویت در کمیته ملی المپیک گفت: تلاش خواهیم کرد در المپیک 2024 در هر دو رشته حضور فعالی داشته باشیم.

ایلخان نوری در گفت وگو با ایسنا، افزود: با توجه به فعالیت های گسترده ای که در بخش قهرمانی داشتیم این حق فدراسیون نجات غریق و غواصی بود که عضو کمیته ملی المپیک شود.

این فدراسیون با دارا بودن دو فدراسیون جهانی غواصی ( CMAS) و نجات غریق (I LS) که هر دو در لیست انتظار ورود به المپیک هستند این امیدواری وجود دارد که با رایزنی از طریق فدراسیون جهانی در المپیک 2024 در هر دو رشته حضور قدرتمندی داشته باشیم و در روی سکو قرار بگیریم.

وی گفت: کمیسیون ورزش فدراسیون جهانی 13 عضو دارد که یکی از اعضای این فدراسیون را نماینده ایران تشکیل می دهد، بنابراین این عضویت فرصت خوبی را برای ما فراهم می آورد که بتوانیم در هر دو رشته نجات غریق و غواصی که هر دو در لیست ورود به المپیک هستند، حضورمان را تثبیت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای حضور در المپیک 2024 ماموریت فدراسیون نجات غریق و غواصی

تلاش برای حضور در المپیک 2024 ماموریت فدراسیون نجات غریق و غواصی