مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 06:302020-01-21اقتصادي

افتتاح 6 پروژه شاخص در دهه فجر


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران: 16 پروژه شاخص در حوزه های مختلف به ارزش بیش از هزار میلیارد تومان در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

- ؛ درباره پروژه های عمرانی استان تهران گفت: 16 پروژه شاخص در حوزه های مختلف به ارزش بیش از هزار میلیارد تومان در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران افزود: تعداد پروژه های ما در سطح استان بیش از 500 پروژه در حوزه های مختلف شهری، روستایی اعتباری ملی و استانی است، اما 16 پروژه شاخص در حوزه های مختلف از جمله در حوزه های آبرسانی، افتتاح مسکن مهر، تصفیه خانه های شهری و صنعتی و راه های شهری و روستایی است.

وی ادامه داد: این 16 پروژه از نظر ارزش ریالی بیش از هزار میلیارد تومان است که همه آن ها در دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که امیدواریم در جهت توسعه متوازن استان موثر واقع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران درباره بارش های اخیر و ظرفیت های سد های استان تهران، گفت: با توجه به بارش برف و باران که در ماه های اخیر داشتیم در بحث وضعیت سد ها شرایط خوبی را داریم.

تقی زاده افزود: از آنجایی که بستر بارش ها به شکل برف و بیشتر در ارتفاعات بوده است و با توجه به شرایط آب و هوایی و دمای پایین، شرایطی ایجاد شده است که این آب ها به پشت سد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 6 پروژه شاخص در دهه فجر

افتتاح 6 پروژه شاخص در دهه فجر