مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 06:202020-01-21اقتصادي

البرز می تواند به پایتخت استارت آپ کشور تبدیل شود


مسئول خدمات تسهیلگری اتاق بازرگانی البرز و مدیر دفتر تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی البرز گفت: دوام اکوسیستم زیست بوم کارآفرینی استان با پیوند انسانی تضمین می شود و با تک روی و نگاه انحصارطلبانه سرانجام خوشی نخواهد داشت.

- عبدالرضا قاسم پور در دومین جلسه زیست بوم کارآفرینی البرز که در اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، اظهار کرد: پل ارتباط صنعت و دانشگاه در البرز از سال 94-95 پایه ریزی شد ولی تا سال 96 که اتاق بازرگانی محلی را به عنوان دفتر خدمات تسهیل گری در اختیار صاحبان فن قرار داد؛ این ارتباط نمود عملی به خود نگرفته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به تشکیل اتاق فکر استارت آپی استان گفت: در این اتاق صاحبان ایده در حوزه های مختلف کنار هم جمع می شوند تا بتوانند با تعامل در مسیر بهره گیری از خلاقیت برای دستیابی به ثروت و توسعه اقتصاد استان گام بردارند.

وی اضافه کرد: مادامی که اعضای این اتاق تعامل را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند می توان به موفقیت آنها امیدوار بود چون تجربه نشان داده با جزیره ای عمل کردن هیچ هدفی به درستی محقق نمی شود.

وی گفت: دوام اکوسیستم زیست بوم کارآفرینی استان با پیوند انسانی تضمین می شود و با تک روی و نگاه انحصارطلبانه سرانجام خوشی نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز می تواند به پایتخت استارت آپ کشور تبدیل شود

البرز می تواند به پایتخت استارت آپ کشور تبدیل شود