مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 06:152020-01-21سياسي

همایش نقش شهید سلیمانی در تقویت جبهه تقریب در سنندج برگزار می شود


مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: همایش منطقه ای ائمه جمعه با موضوع نقش ائمه جمعه در تبیین دستاوردهای انقلاب و نقش شهید سلیمانی در تقویت جبهه تقریب در سنندج برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسلامی و نقش شهید سلیمانی در تقویت جبهه تقریب و مبارزه با جریان های تکفیری در سنندج برگزار می شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از آغاز تا به امروز در طول 40 سال از عمر با برکتش ثمرات بسیار زیادی در بعد داخلی و خارجی داشته است، افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در آستانه دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب و بازخوانی این دستاوردها ضروری است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور حاکمیت دینی را یکی از مهمترین دستاوردها و نتایج پیروزی انقلاب اسلامی در ایران دانست و ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تنها کشور اسلامی است که به دنبال حکومت اسلامی و اجرای احکام اسلامی در دنیا است.

حجت الاسلام منتظری با اشاره به اینکه مردم و مسئولان نقش مهمی در حفظ دستاوردهای نظام داشته اند، یادآور شد: اگر چه دشمنان برای مقابله با انقلاب و ارزش های آن بسیج شده اند اما مردم و مسئولان با هوشیاری تمام و حضور در تمامی صحنه های سرنوشت ساز انقلاب در راستای خنثی کردن توطئه های آنان گام بردارند وی بیان کرد: اجرای دستورات دین و احکام اسلام به برکت وجود حکومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش نقش شهید سلیمانی در تقویت جبهه تقریب در سنندج برگزار می شود

همایش نقش شهید سلیمانی در تقویت جبهه تقریب در سنندج برگزار می شود