مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 06:102020-01-21اقتصادي

تاثیر استفاده از پساب فاضلاب بر آلودگی میکروبی خاک


محققان در پژوهشی تاثیر استفاده از پساب فاضلاب بر آلودگی میکروبی خاک های فضای سبز شهری در زاهدان را بررسی کردند و پیشنهاد دادند که پارامترهای میکروبی با رعایت نکات مدیریتی در تصفیه پساب در حد استاندارد قرار گیرد تا در آینده ضمن کاهش بار آلودگی به حفظ .

- محققان در پژوهشی تاثیر استفاده از پساب فاضلاب بر آلودگی میکروبی خاک های فضای سبز شهری در زاهدان را بررسی کردند و پیشنهاد دادند که پارامترهای میکروبی با رعایت نکات مدیریتی در تصفیه پساب در حد استاندارد قرار گیرد تا در آینده ضمن کاهش بار آلودگی به حفظ منابع موجود و توسعه پایدار کمک شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دلیل رشد بی رویه جمعیت و کاهش منابع آب، بازیابی و استفاده از فاضلاب شهری در سال های اخیر به خصوص در کشورهای خشک و نیمه خشک برای مصارف کشاورزی و فضای سبز در حال افزایش است.

محققان در پژوهشی با عنوان تاثیر استفاده از پساب فاضلاب بر آلودگی میکروبی خاک های فضای سبز شهری این موضوع را در شهر زاهدان بررسی کرده اند.

در این پژوهش که توسط افسانه خمیس آبادی، دانشجوی کارشناسی ارشد محیط زیست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، کامران پروانک از گروه کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) و مهناز نصرآبادی از گروه محیط زیست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان انجام شده، آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر استفاده از پساب فاضلاب بر آلودگی میکروبی خاک

تاثیر استفاده از پساب فاضلاب بر آلودگی میکروبی خاک