مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 06:002020-01-21بين الملل

درگیری نیروهای امنیتی مکزیک با صدها مهاجر در مرز جنوبی این کشور


نیروهای امنیتی مکزیک با صدها مهاجر متوقف شده در پشت مرز جنوبی این کشور با گوآتمالا که قصد گذر از این مرز را داشتند درگیر شده و برای مقابله با آنها گاز اشک آور شلیک کردند؛ - نیروهای امنیتی مکزیک با صدها مهاجر متوقف شده در پشت مرز جنوبی این کشور با گوآتمالا که قصد گذر از این مرز را داشتند درگیر شده و برای مقابله با آنها گاز اشک آور شلیک کردند؛ متقابلا این مهاجران معترض اهل آمریکای مرکزی نیز به سمت این نیروها سنگ پرتاب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، در جریان آشوب هایی که در ناحیه مرزی مکزیک با گوآتمالا و به دنبال درگیری نیروهای امنیتی مکزیک با مهاجران غیرقانونی در آنجا به وجود آمد، گزارش شده که چند تن از زنان مهاجر کودکان کم سن و سال خود را گم کرده اند.

این درگیری ها نشان دهنده چالشی است که آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رییس جمهور مکزیک به منظور مقابله با موج مهاجران رهسپار شده از آمریکای مرکزی به سمت خاک ایالات متحده آمریکا در راستای درخواست دونالد ترامپ با آن مواجه است.

مهاجران معترض متوقف شده در محل مرز مکزیک با گوآتمالا عمدتا اصالت هندوراسی داشته و طبق اعلام موسسه ملی مهاجرت وابسته به دولت مکزیک تعداد آنها به حدود 500 تن برآورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری نیروهای امنیتی مکزیک با صدها مهاجر در مرز جنوبی این کشور

درگیری نیروهای امنیتی مکزیک با صدها مهاجر در مرز جنوبی این کشور