مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 05:402020-01-21دانش

خدمت رسانی به سیل زدگان بندر جاسک همچنان ادامه دارد / بشاگرد در شرایط بحرانی!


کاظم حسن زاده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بندر جاسک در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص آخرین وضعیت سیل زدگان این شهرستان و فعالیت جهادگران گفت: - وی ابراز کرد: البته در سکونتگاه های موقتی که در آن، مردم سیل زده اسکان داده شده اند نیز نیاز به تامین این سیستم های گرمایشی است و سعی داریم زودتر این مسئله را رفع کنیم.

حسن زاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعدادی از مدارس و مراکز آموزشی شهرستان بندر جاسک در حال بازگشایی هستند، نیاز به تامین لوازم التحریر برای دانش آموزان احساس می شود و از همین رو به همت گروه های جهادی دانشجویی توانسته ایم تاکنون 170 بسته لوازم التحریر تهیه کنیم تا بین دانش آموزان توزیع شوند.

البته همچنان نیاز به این مسئله وجود دارد و امیدواریم سیل کمک های نقدی همچنان به سمت بندر جاسک سرازیر شود.

وی با اشاره به وضعیت سیل زدگان شهرستان بشاگرد اظهار کرد: شدت خسارات در شهرستان بشاگرد بسیار بالا است و نیرو های امدادی همچنان، فقط از طریق بالگرد به این منطقه اعزام می شوند چرا که راه های ارتباطی این شهرستان قطع شده اند و مردم نیازمند امدادرسانی هستند.

طبق برآورد های انجام شده، نیرو های امدادی حداقل تا 2 ماه دیگر، درگیر پاکسازی و ترمیم خسارات باقی مانده از سیلاب بشاگرد خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی به سیل زدگان بندر جاسک همچنان ادامه دارد / بشاگرد در شرایط بحرانی!

خدمت رسانی به سیل زدگان بندر جاسک همچنان ادامه دارد / بشاگرد در شرایط بحرانی!