مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 05:302020-01-21اقتصادي

از سرمایه گذاری های نو تا تلاش برای ثبات جمعیت در روستاهای نهبندان


فرماندار نهبندان از سرمایه گذاری در حوزه پتانسیل های این شهرستان و افتتاح پروژه ها برای نگهداشت جمعیت در روستاهای این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار نهبندان از سرمایه گذاری در حوزه پتانسیل های این شهرستان و افتتاح پروژه ها برای نگهداشت جمعیت در روستاهای این شهرستان خبر داد.

مجید بیکی در گفت وگو با ایسنا از گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار و واحدهای تولیدی و خدماتی تا پایان سال 99 خبر داد.

وی با اشاره به احداث و تکمیل مجتمع های آبرسانی روستایی و شهری و همچنین اصلاح و مرمت شبکه های فرسوده آب، افزود: اجرای 17 کیلومتر باقی مانده باند دوم محور نهبندان – شوسف و پیگیری در خصوص تسریع در اجرای عملیات قطعه های باقی مانده مسیر نهبندان – سربیشه و تعریض و بهسازی محورهای مواصلاتی و اصلی(نهبندان – زابل ، نهبندان –زاهدان و نهبندان – شهداد) و روکش آسفالت محورهای اصلی و فرعی شهرستان نیز در دستور کار است.

فرماندار نهبندان بیان کرد: حدود 110 روستا تا پایان امسال تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار می گیرند و اجرای 45 کیلومتر فیبر نوری نیز از دیگر مصوبات است.

بیکی با اشاره به آغاز اجرایی عملیات کارخانه فرآوری طلای هیرد در دهه فجر، تصریح کرد: در خصوص فعال شدن بازارچه مرزی دوکوهانه و انجام واردات و صادرات بیشتر از بازارچه نیز پیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرمایه گذاری های نو تا تلاش برای ثبات جمعیت در روستاهای نهبندان

از سرمایه گذاری های نو تا تلاش برای ثبات جمعیت در روستاهای نهبندان