مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 05:102020-01-21اجتماعي

نظام تعلیم و تربیت زیرساخت توسعه جامعه است


هیچ موفقیتی بدون اینکه نقطه شروع آن آموزش و پرورش باشد، حاصل نمی شود، چراکه نظام تعلیم و تربیت زیرساخت توسعه جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن حاجی میرزایی در سفر به استان سیستان و بلوچستان و در نشست شورای آموزش و پرورش این استان اظهار کرد: با وجود اینکه بحران و حادثه سختی ها و مشکلاتی را به دنبال دارد، اما به نوعی درس آموزی، همدلی و همراهی همگان را در کنار همدیگر در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه به وجود خیرین و گروه های جهادی خیراندیش افتخار کرده و با تمام وجود از لطف و همت و مشارکت آنان قدردانی می کنیم، اظهار کرد: هیچ توفیقی به وجود نمی آید مگر اینکه نقطه شروع آن آموزش و پرورش باشد چراکه نظام تعلیم و تربیت زیرساخت توسعه جامعه است.

حاجی میرزایی گفت: باید فاصله سیستان و بلوچستان با مناطق دیگر و استان های کشور کمتر از فاصله های کنونی باشد و امیدوارم در آینده نه چندان دور شاهد ارتقاء شاخص های مختلف آموزش و پرورش استان باشیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: موضوع نیروی خرید خدمات آموزشی و نحوه به کارگیری و توانمندسازی آنان باید با تدبیر بهتر با هدف کیفی سازی این نیروها صورت پذیرد.

حاجی میرزایی با بیان اینکه تلاش می کنیم ظرفیت کار در سیستان و بلوچستان را افزایش دهیم و به دنبال کیفیت بخشی حوزه های مختلف هستیم، اظهار کرد: باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام تعلیم و تربیت زیرساخت توسعه جامعه است

نظام تعلیم و تربیت زیرساخت توسعه جامعه است