مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 05:102020-01-21اجتماعي

بیش ازهفت هزار دانش آموز درطرح ملی داناب درکردستان آموزش می بینند


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: بر اساس طرح ملی داناب تعداد هفت هزار و 723 دانش آموز در سطح مدارس این استان آموزش فرهنگ صحیح استفاده از منابع آب را می بینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامران خرم شامگاه دوشنبه در جلسه ای که با هدف امضای تفاهم نامه همکاری اجرای طرح ملی داناب در کردستان با مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: این طرح در راستای تحقق آموزش های عمومی و بستر سازی فرهنگ حفاظت از منابع آب زیرزمینی با مشارکت شرکت آب منطقه ای و آموزش و پرورش استان اجرا می شود.

وی افزود: تفاهم نامه همکاری اجرای طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) و طرح گسترش سواد آبی با محوریت کتاب (انسان و محیط زیست) در سال تحصیلی 99-98 به منظور تحقق آموزش های عمومی و بستر سازی فرهنگ حفاظت بهتر از منابع آب و در راستای اجرای طرح ملی احیای آب های زیرزمینی در استان کردستان منعقد می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان اجرای چنین طرح هایی را در راستای القای فرهنگ صحیح استفاده از منابع آب مهم دانست و ادامه داد: این طرح در قالب طرح ملی – دانش آموزی نجات آب داناب با آموزش تعداد هفت هزار و 723 دانش آموز در سه پایه تحصیلی دوره متوسطه (هفتم، هشتم و نهم) و مقطع یازدهم دبیرستان در استان در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش ازهفت هزار دانش آموز درطرح ملی داناب درکردستان آموزش می بینند

بیش ازهفت هزار دانش آموز درطرح ملی داناب درکردستان آموزش می بینند