مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 05:052020-01-21سياسي

یک فعال سیاسی: انتخابات اسفند ماه سه ضلعی خواهد بود


دبیر جبهه آرمان خواهان واقع بین گفت: احتمالا تایید صلاحیت تعداد زیاد، یا تعداد قابل توجه یا حداقل تعدادی از افرادی که منتسب به جریان اصلاحات هستند، - با اشاره به احتمال افزایش تایید صلاحیت کاندیداهای اصلاح طلب؛ یک فعال سیاسی: انتخابات اسفند ماه سه ضلعی خواهد بود ایسنا/خراسان رضوی دبیر جبهه آرمان خواهان واقع بین گفت: احتمالا تایید صلاحیت تعداد زیاد، یا تعداد قابل توجه یا حداقل تعدادی از افرادی که منتسب به جریان اصلاحات هستند، صورت گیرد و از این جهت طبعا انتخاباتی با حضور اضلاع اصلاح طلب، اصولگرا و مستقل خواهیم داشت.

مرتضی کامل نواب در گفت وگو با ایسنا، در خصوص فضای انتخابات اسفند ماه، اظهار کرد: آنچه پیش رو بوده این است که مسیر اعتراض و تجدید نظر برای افراد رد صلاحیت شده چه در جریان اصلاحات، چه در جریان اصولگرا و چه افراد مستقلی که وارد شدند، باز است.

وی افزود: آقای جهانگیری که از چهره های شناخته شده جریان اصلاحات و معاون رییس جمهور هستند، از جریان اصلاحات دعوت کردند که با قبول آرامش، مسیر تجدید نظر را در خصوص صلاحیت های خود دنبال کنند.

به احتمال زیاد تایید صلاحیت تعداد زیاد، یا تعداد قابل توجه یا حداقل تعدادی از افرادی که منتسب به جریان اصلاحات هستند، صورت گیرد و از این جهت طبعا انتخاباتی با حضور اضلاع اصلاح طلب، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فعال سیاسی: انتخابات اسفند ماه سه ضلعی خواهد بود

یک فعال سیاسی: انتخابات اسفند ماه سه ضلعی خواهد بود