مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 04:452020-01-21سياسي

برای حفظ شأن مردم تلاش شود


استاندار سیستان و بلوچستان خطاب به فرمانداران و بخشداران درگیر سیلاب استان گفت: در حوزه توزیع اقلام و کمکهای امدادی تلاش کنید عزت و شأن مردم حفظ شود.

- احمدعلی موهبتی امشب دوشنبه 30 دی ماه در نشست با فرمانداران و بخشداران شهرستان های درگیر سیلاب با مهم بر شمردن مدیریت توزیع اقلام و کمکهای امدادی تصریح کرد: مردم سیستان و بلوچستان مردمی عزتمند هستند که در بحرانی ترین شرایط با صبوری مثال زدنی خود سخت ترین شرایط و وضعیت را تحمل می کنند لذا باید توزیع کمک ها بین مردم به گونه ای باشد که شأن و عزت آنان حفظ شود و احساس تبعیض و تحقیر نکنند.

وی افزود: تلاش شود کمک ها به صورت عادلانه و یکسان توزیع شود به صورتی که از تجمع کمک ها در یک نقطه و کمبود کمک در برخی نقاط پیشگیری شود.

رییس ستاد مدیریت بحران استان ضمن تشکر از توجه مردم به هشدارها و توصیه های مدیریت بحران استان که باعث شد هیچگونه تلفات انسانی نداشته باشیم؛ اظهار داشت: سخاوتمندی مردم استان در اوج بحران و از بین رفتن خانه و زندگی شان به زیبایی در جریان سیل اخیر نمایان شد به گونه ای که مردم بعضی روستاهای سیل زده کمک ها را به روستاها و شهرهای همجوار که خسارت های بیشتری دیده بودند هدایت می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حفظ شأن مردم تلاش شود

برای حفظ شأن مردم تلاش شود