مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 04:302020-01-21بين الملل

کره جنوبی یگان ضد دزدی دریایی در تنگه هرمز مستقر می کند


پس از فشارهای ایالات متحده، ارتش کره جنوبی امروز (سه شنبه) از قصد خود برای گسترش استقرار یک واحد ضد دزدی دریایی که در حال حاضر در سواحل آفریقا مشغول است، - پس از فشارهای ایالات متحده، ارتش کره جنوبی امروز (سه شنبه) از قصد خود برای گسترش استقرار یک واحد ضد دزدی دریایی که در حال حاضر در سواحل آفریقا مشغول است، به سمت منطقه اطراف تنگه هرمز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ایالات متحده از سال گذشته به بهانه حملاتی به نفتکش ها در تنگه هرمز متحدانش را برای پیوستن به یک ماموریت امنیتی دریایی تحت فشار قرار داده است.

وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد، در حالی که سئول نیروهای خود را به این منطقه، اعم از خلیج فارس اعزام می کند، اما به طور رسمی به یک ائتلاف بین المللی نیروها ملحق نخواهد شد.

یک مقام وزارت دفاع کره جنوبی به خبرنگاران گفت: دولت کره جنوبی تصمیم گرفته که با در نظر گرفتن شرایط فعلی در خاورمیانه، استقرار یگان نظامی چئونگائه (Cheonghae) را گسترش دهد تا از امنیت شهروندان و ناوبری آزاد کشتی های ما اطمینان یابد.

واحد چئونگائه از سال 2009 در خلیج عدن مستقر شده است و برای مقابله با دزدی دریایی با همکاری کشورهای آفریقایی و همچنین ایالات متحده و اتحادیه اروپا تلاش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره جنوبی یگان ضد دزدی دریایی در تنگه هرمز مستقر می کند

کره جنوبی یگان ضد دزدی دریایی در تنگه هرمز مستقر می کند