مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 04:052020-01-21سياسي

شهید سلیمانی مرد عمل در روزهای سخت بودند


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: شهید سلیمانی به عنوان مرد عمل در روزهای سخت و با ویژگی ولایت مداری الگوی شاخص و برجسته از اخلاق و منش انسانی، - مقابله و مبارزه با استکبار، عامل عزتمندی اسلام و انقلاب و سیدالشهدای جبهه ایثار و مقاومت بودند.

سردار غلام نبی کوهکن در گفت و گو با ایسنا افزود: شهید سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی در طول حیات جاودانه شان با ویژگی مطیع امر رهبری، داشتن صبر، بردباری، بصیرت، درایت و هوشمندی در شرایط دشوار اسلام و انقلاب سربازی فداکار بودند.

وی اظهار داشت: حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جنگ هشت ساله تحمیلی و مبارزه با گروهک های تروریستی و اشرار یک نوع دلگرمی و ابهت برای رزمندگان سپاه اسلام بود و هم اینک نیز بعد از شهادت یاد و نام این شهید در وجود دشمنان لرزه ایجاد می کند.

این مسئول ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی در قلب مردم ایران و در قلب مردم سیستان و بلوچستان جای دارند و بهترین خاطرات مردم و رزمندگان این استان در دوران دفاع مقدس و سالهای مبارزه با اشرار در زمان فرماندهی لشکر 41 ثارالله بوده که حاج قاسم سلیمانی در فرماندهی جنگ و لشکر نقش داشتند.

سردار کوهکن بیان کرد: شهیدان میرحسینی، عالی، فارسی و غیره در مکتب حاج قاسم سلیمانی درس پس دادند و الگوهای برتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی مرد عمل در روزهای سخت بودند

شهید سلیمانی مرد عمل در روزهای سخت بودند