مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 00:102020-01-20اقتصادي

با بیت کویت می توان ارزآوری کرد؟


به اعتقاد اعضای انجمن بلاک چین سازمان نظام صنفی رایانه ای، استخراج و تولید بیت کوین موجب ارزآوری و مقابله با تحریم ها می شود و این حوزه نیاز به حمایت دولت دارد.

- به اعتقاد اعضای انجمن بلاک چین سازمان نظام صنفی رایانه ای، استخراج و تولید بیت کوین موجب ارزآوری و مقابله با تحریم ها می شود و این حوزه نیاز به حمایت دولت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارزهای دیجیتال چند سالی می شود که در ایران شناخته شده اند، اما از سال گذشته ورود به عرصه تولید و استخراج این رمزارزها رواج بیش تری یافت تا جایی که وزارت نیرو تعرفه برق مورد استفاده آن را نیز اعلام کرد اما به نظر می رسد این تعرفه چندان به مذاق فعالان این حوزه خوش نیامده است.

رییس نظام صنفی رایانه ای کشور- درباره مشکلات فعالان حوزه استخراج رمزارز در کشور معتقد است در اقتصاد دیجیتال تحولات سریع شکل می گیرد و کسب وکارها به سرعت رشد می کند، موضوع رمزارز، ریشه صنعت بلاک چین است اما در کشور به دلیل دشوار بودن قوانین دولتی در تنظیم گری آی تی دچار مشکل هستیم.

با این نگاه درخصوص رمزارزها، جامعه با سردرگمی مواجه است و به اعتقاد اثنی عشری، عکس العمل دولت و حکومت مسدودسازی آن بود که نیاز است به عنوان صنعت شناخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با بیت کویت می توان ارزآوری کرد؟

با بیت کویت می توان ارزآوری کرد؟