مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 23:502020-01-20اقتصادي

منابع مالی جدید برای پروژه راه آهن دورود- خرم آباد تعریف شد


استاندار لرستان با اشاره به تعریف منابع مالی جدید برای پروژه راه آهن دورود- خرم آباد گفت: 120 میلیارد اوراق مشارکت برای این پروژه اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید موسی خادمی روز دوشنبه در جریان بازدید از پروژه راه آهن دورود- خرم آباد با اشاره به اینکه این پروژه راه آهن از پروژه های مهم و کلیدی استان است، اظهار داشت: این پروژه از سوی وزارت راه مورد توجه است و در استان هم پیگیری هایی می شود.

وی با بیان اینکه امروز همراه با مسئولان وزارت راه و قرارگاه خاتم بازدیدی از پروژه کردیم و مشکلات پروژه مورد بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: منبع اصلی تأمین مالی این پروژه از محل سهام فولاد بوده که یک عدد محدودی بوده و بخش عمده آن در پروژه مصرف شده است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه از ابتدا دنبال این بودیم منابع جدیدی برای پروژه تعریف کنیم، افزود: یکی از این منابع جدید اوراق مشارکت است که با پیگیری های وزارت راه و نمایندگان استان و آقای نوبخت، نهایتاً تبدیل به طرح انتفاعی شد و امروز مجموعه شرکت زیرساخت از مجموعه اوراقی که در اختیارشان است که 700 میلیارد است، 120 میلیارد را برای پروژه خرم آباد اختصاص دادند.

خادمی یادآور شد: در بخش پیوست بودجه هم اعتبار پروژه افزایش یافته است، این اعتبار معمولاً برای کارهای تملک اراضی بیشتر است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع مالی جدید برای پروژه راه آهن دورود- خرم آباد تعریف شد

منابع مالی جدید برای پروژه راه آهن دورود- خرم آباد تعریف شد