مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 21:452020-01-20فرهنگي

حاتمی کیا با «خروج» چگونه شگفت زده مان می کند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تاریخ سینمای جهان پُر شده از نام فیلمسازانی که سعی کردند تا سینما را نه فقط از باب گفتمان و رویکردهای محتوایی بلکه از باب فن و تکنیک نیز ارتقا دهند.

- ابراهیم حاتمی کیا فیلمسازی است که با هر اثرش سینمای ایران را از بُعد تکنیکی یک گام به جلو می برد؛ حال باید منتظر ماند و دید خروج او در سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر چه شگفتانه هایی برای مخاطبان به همراه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، تاریخ سینمای جهان پُر شده از نام فیلمسازانی که سعی کردند تا سینما را نه فقط از باب گفتمان و رویکردهای محتوایی بلکه از باب فن و تکنیک نیز ارتقا دهند.

اورسون ولز با شاهکار ماندگارش یعنی همشهری کین یکی از همین فیلمسازان بود که با ساخت این اثر نه فقط از باب ساخت یک درام جذاب و پر افت و خیز بلکه از جهت ایجاد زمینه هایی جالب توجه برای رشد فنی سینما در تاریخ سینمای جهان ماندگار شد؛ فیلمسازی که استفاده خلاقانه از نور، بهره گیری بدیع و جدید از زاویه های دوربین، تکنیک های صدابرداری و برداشت های بلند ازجمله شاخصه های فیلمسازی اش بود.

این در حالی است که سینمای ایران کمتر فیلمسازی را به خود دیده که سعی کند در هر اثرش در کنار روایت قصه و انتقال پیامی که مدنظر داشته، بابی جدید در زمینه قابلیت های تکنیکی سینما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاتمی کیا با «خروج» چگونه شگفت زده مان می کند؟

حاتمی کیا با «خروج» چگونه شگفت زده مان می کند؟