مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 17:472020-01-20اقتصادي

بیش از 22هزار دانش آموز مناطق محروم خوزستان به سرویس مدرسه نیاز دارند


عزیزاله آروین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بحث سرویس رفت و آمد دانش آموزان به مدارس ، رابطه مستقیمی بر ادامه تحصیل آنها دارد در صورتی که هزینه سرویس دانش آموزان مناطق محروم تامین نشود باعث ترک تحصیل و بازماندگی از تحصیل آنها خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 300 میلیارد ریال اعتبار در مجموع برای تامین هزینه سرویس دانش آموزان مناطق محروم نیاز است گفت: یک هزار و 131 وسیله نقلیه برای آمد و شد این تعداد دانش آموز نیاز است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: با توجه به اینکه آموزش و پرورش توانایی تامین این میزان اعتبار را ندارد پنج هزار و 600 دانش آموز از این تعداد که شرایط حساس تر و سخت تری برای رفت و آمد به مدرسه را دارند برای در اختیار داشتن سرویس مشخص شده اند.

آروین ادامه داد: این تعداد دانش آموز به 311 سرویس مدرسه و 84 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارند که از این میزان اعتبار 20 میلیارد ریال را وزارت آموزش و پرورش پرداخت کرده است.

وی گفت: مبلغ 64 میلیارد دیگر نیز باید در خوزستان تامین شود تا از ترک تحصیل دانش آموزان زیادی جلوگیری شود.

بر اساس اعلام مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان مبلغ 60 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز سرویس مدرسه دانش آموزان مناطق محروم و روستایی استان از محل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 22هزار دانش آموز مناطق محروم خوزستان به سرویس مدرسه نیاز دارند

بیش از 22هزار دانش آموز مناطق محروم خوزستان به سرویس مدرسه نیاز دارند