مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 17:052020-01-20بين الملل

تروریستهایی که به جای طرابلس از ایتالیا سردرمی آورند


مدیر مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر سوری به واکاوی جزییاتی از افراد مورد حمایت ترکیه که از سوریه به طرابلس لیبی می روند و سرانجام آنها پرداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از النشره، رامی عبدالرحمن مدیر مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر سوری فاش کرد که افراد مسلح سوری وابسته به آنکارا به بهانه جنگ در لیبی از آنجا به ایتالیا می روند.

وی افزود: بخشی از این افراد که در چارچوب انتقال به لیبی می روند از ایتالیا سردرمی آورند و تاکنون 17 نفر از آنها به ایتالیا رسیده اند و این را خویشاوندان و نزدیکان آنها اعلام کرده اند و آنها از اول هدفشان رفتن به ایتالیا بوده است و به محض اینکه به لیبی رسیده اند، سلاح را رها و به ایتالیا رفته اند و بخشی هم به الجزایر رفتند تا از آنجا به اروپا بروند.

رامی عبدالرحمن اعلام کرد: روند ثبت نام از افرادی که مایل به رفتن به طرابلس هستند ادامه دارد و گروه جدیدی از مزدوران به طرابلس وارد شده اند و تعداد آنها تاکنون به 2400 نفر رسیده است و 1700 نفر از آنها به اردوگاه های آموزشی ترکیه وارد شده اند.

همزمان در عفرین و مناطق سپر فرات و منطقه شمال شرق سوریه جذب نیرو در حال انجام است و این افراد از گروههای لواء المعتصم، فرقه السلطان مراد، لواء صقور الشمال، الحمزات، فیلق الشام و سلیمان شاه و لواء السمرقند هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروریستهایی که به جای طرابلس از ایتالیا سردرمی آورند

تروریستهایی که به جای طرابلس از ایتالیا سردرمی آورند