مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 15:152020-01-20اقتصادي

استاندار گلستان: شهرک گیاهان دارویی گالیکش مشکلی برای اجرا ندارد


شهرک گیاهان دارویی در بش اویلی شهرستان گالیکش مشکلی برای اجرا ندارد و جهاد دانشگاهی می تواند با اطمینان این پروژه را به انجام رساند.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان گفت: شهرک گیاهان دارویی در بش اویلی شهرستان گالیکش مشکلی برای اجرا ندارد و جهاد دانشگاهی می تواند با اطمینان این پروژه را به انجام رساند.

هادی حق شناس امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش با حضور مدیران ارشد استانی و شهرستانی، با تأکید بر اعتماد مردم به عنوان سرمایه ارزشمند اجتماعی، اظهار کرد: حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و امیدآفرینی توسط مدیران دستگاه های اجرایی موجب پیشرفت و رشد استان می شود.

وی افزود: مدیریت استان از سرمایه گذاری های بخش خصوصی حمایت می کند و بر این باوریم که آنان می تواند موتور محرکه اقتصاد استان باشند.

استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت پارک ملی گلستان، یادآور شد: یک سوم تنوع پرندگان ایران، نیمی از تنوع پستانداران کشور و یک هشتم گونه های گیاهی ایران در این پارک قرار دارد و ما باید بتوانیم از این بستر مناسب با حفظ محیط زیست در مسیر گردشگری در سطح ملی و بین المللی استفاده و زیرساخت های گردشگری را تقویت کنیم.

حق شناس خاطرنشان کرد: باید توجه داشته باشیم که توسعه نرم افزاری از توسعه سخت افزاری پراهمیت تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گلستان: شهرک گیاهان دارویی گالیکش مشکلی برای اجرا ندارد

استاندار گلستان: شهرک گیاهان دارویی گالیکش مشکلی برای اجرا ندارد