مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 14:152020-01-20فرهنگي

آغاز نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره تئاتر فجر از 4 بهمن ماه


نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر سی وهشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با عنوان «لحظه قطعی» جمعه (4 بهمن ماه) در خانه هنرمندان ایران افتتاح می شود.

- آغاز نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره تئاتر فجر از 4 بهمن ماه نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر سی وهشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با عنوان لحظه قطعی جمعه (4 بهمن ماه) در خانه هنرمندان ایران افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سی وهشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، آیین افتتاحیه نمایشگاه عکس و پوستر این رویداد با عنوان لحظه قطعی از ساعت 17 روز جمعه (4 بهمن ماه) در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

هیات داوران بخش مسابقه و نمایشگاه عکس سی وهشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به مدیریت سیامک زمردی مطلق 807 عکس از 170 هنرمند عکاس را داوری کردند و با جمع بندی آنها 59 عکس از 49 عکاس در نمایشگاه عکس تئاتر جشنواره نمایش داده می شود.

همچنین در بخش مسابقه و نمایشگاه پوستر به مدیریت ابراهیم حسینی، تعداد 287 اثر بررسی شدند و در نهایت با جمع بندی هیات داوران این بخش، 60 اثر از 35 طراح در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران به نمایش گذاشته می شود.

امکان بازدید از این نمایشگاه از تاریخ 4 تا 15 بهمن ماه همه روزه از ساعت 10 تا 20 فراهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره تئاتر فجر از 4 بهمن ماه

آغاز نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره تئاتر فجر از 4 بهمن ماه