مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 13:202020-01-20اقتصادي

اقامت 84 میلیون نفر شب از ابتدای امسال در خراسان رضوی


از ابتدای امسال تاکنون 84 میلیون و 339 هزار و 59 نفر شب اقامت ثبت و نسبت به مدت مشابه پارسال 3 و هشت دهم درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: با ثبت این میزان اقامت به صورت میانگین حدود 60 درصد گنجایش اقامت رسمی استان در این مدت تکمیل شده است.

یوسف بیدخوری افزود: مهمانپذیرها و زائرسراها با 69 درصد تکمیل ظرفیت بیشترین میزان اقامت مسافران و زائران را به نام خود ثبت کرده اند.

وی ادامه داد: با فعالیت بیش از 70 اقامتگاه بوم گردی در استان از ابتدای امسال تاکنون حدود 79 هزار نفر در اقامتگاه های بوم گردی استان واقع در روستاها و مناطق محلی شهری اقامت کرده اند.

بیدخوری افزود: خانه مسافرها و خانه های شخصی مسافرپذیر نیز در مجموع در این مدت حدود 26 میلیون نفر شب اقامت را به نام خود ثبت کرده اند.

وی ادامه داد: هم اکنون هزار و 622 واحد اقامتی رسمی با ظرفیت بیش از 100 هزار تخت برای پذیرایی از زائران و گردشگران خراسان رضوی دایر است و یک سوم ظرفیت اقامتی استان در هتل های یک تا پنج ستاره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامت 84 میلیون نفر شب از ابتدای امسال در خراسان رضوی

اقامت 84 میلیون نفر شب از ابتدای امسال در خراسان رضوی