مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 11:502020-01-20بين الملل

آغاز مقدمات برپایی غرفه رژیم صهیونیستی در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی


وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد، اقدامات برای برپایی غرفه این رژیم در نمایشگاه اکسپو 2020 در دبی رسما آغاز شده و تل آویو در این پروژه با مقامات اماراتی همکاری می کند.

- وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد، اقدامات برای برپایی غرفه این رژیم در نمایشگاه اکسپو 2020 در دبی رسما آغاز شده و تل آویو در این پروژه با مقامات اماراتی همکاری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیاالیوم، این وزارت خانه در صفحه فیس بوک خود نوشت، کارگروه غرفه و پیمانکار داخلی برپایی این غرفه کار خود را آغاز کرده اند؛ اقدامی که مرحله مهم از مشارکت در نمایشگاه دبی محسوب می شود.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد، نظارت بر روند برپایی غرفه ضمن همکاری با کشور میزبان امارات را ادامه می دهد.

رژیم صهیونیستی روابط دیپلماتیک رسمی با امارات ندارد و شهروندان این رژیم تنها با گذرنامه خارجی می توانند به امارات سفر کنند اما گزارش های سابق نشان می دهند که اسراییل با امارات در حال بررسی صدور گذرنامه های ویژه برای ورود به نمایشگاه اکسپو است.

مسؤولان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی ماه دسامبر2019 اعلام کردند، یووال روتیم، مدیرکل این وزارت خانه به همراه هیئت وزارتی مشترک به منظور بررسی مشارکت این رژیم در نمایشگاه اکسپو به امارات سفر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مقدمات برپایی غرفه رژیم صهیونیستی در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی

آغاز مقدمات برپایی غرفه رژیم صهیونیستی در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی