مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 11:002020-01-20اقتصادي

هلدینگ ثروت آفرینی در مازندران آغاز شد


ایجاد هلدینگ سرمایه گذاری یکی از روش های توسعه اقتصادی است که متکی به بخش خصوصی بوده که در استان های دیگر کشور نیز انجام شده و موفقیت آمیز بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری،  هلدینگ ثروت آفرینی اوایل امسال در مازندران استارت زده شد و نشست های متعددی در این خصوص از سوی متولیان آن برگزار شد و برای هر سهم 100 میلیون تومان ارزش گذاری شد.

با توجه به اینکه در مازندران پروژه های اقتصادی فراوانی وجود دارد اما به دلیل فقدان سرمایه گذاری این طرح های اقتصادی یا بر زمین می ماند و یا سرمایه گذاران غیربومی اقدام به سرمایه گذاری در استانی با ظرفیت بالا می کردند، حال با راه اندازی هلدینگ ثروت آفرینی در مازندران بستر کار جمعی برای سرمایه گذاران بومی فراهم شد تا با ایجاد شرکت های بزرگ سرمایه گذاری، ظرفیت های مهم اقتصادی در استان همانند گردشگری، کشاورزی، صنعت، خدمات، کشتیرانی و صنایع تبدیلی فرصت بهتری برای رشد و شکوفایی پیدا کنند.

ایجاد هلدینگ سرمایه گذاری یکی از روش های توسعه اقتصادی است که متکی به بخش خصوصی بوده که در استان های دیگر کشور نیز انجام شده و موفقیت آمیز بوده است.

  به همین منظور امروز نشستی با حضور فعالان اقتصادی استان در سازمان جهاد کشاورزی تشکیل شد و رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در این نشست با بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلدینگ ثروت آفرینی در مازندران آغاز شد

هلدینگ ثروت آفرینی در مازندران آغاز شد