مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 11:002020-01-20سياسي

251 تماس با مدیران استان سمنان از طریق سامانه سامد برقرار شد


مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد استانداری سمنان بابیان اینکه سامانه سامد بستری برای دسترسی مردم به مسئولان است، گفت: 251 تماس با مدیران استان از طریق سامانه سامد برقرارشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم شریفی ظهر دوشنبه در حاشیه حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در سامانه سامد به میزبانی استانداری بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر 53 برنامه حضور مدیران در سامد برگزارشده است، ابراز داشت: طی این مدت 251 تماس با مدیران استان از طریق سامانه سامد برقرار شد.

وی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد برنامه حضور مدیران در سامانه سامد نسبت به مدت مشابه سال قبل با 38 مورد 40 درصد رشد داشته است، افزود: در واقع سامانه سامد بستری مناسب برای دسترسی مردم به مسئولان است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان آذرماه سال 89 موعد آغاز به کار فعالیت سامد بود، ابراز داشت: این مهم بستری را فراهم کرد تا مردم مشکلات، انتقادات، نظرات و حتی پیشنهادات خود را به صورت مستقیم با مدیران در میان بگذارند.

شریفی در ادامه تصریح کرد: حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان سمنان در سامانه سامد در راستای اجرای بند 8-4 نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد به صورت مستمر انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

251 تماس با مدیران استان سمنان از طریق سامانه سامد برقرار شد

251 تماس با مدیران استان سمنان از طریق سامانه سامد برقرار شد