مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 10:002020-01-20اقتصادي

تفویض صدور جوازهای تأسیس و توسعه صنعتی به استان سمنان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: کلیه مراحل دریافت مدارک و بررسی کارشناسی جوازهای تأسیس و توسعه توسط خانه صنعت، معدن و تجارت استان انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، بهروز اسودی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تمامی مراحل دریافت مدارک و بررسی کارشناسی در خصوص درخواست صدور، اصلاح، تمدید و انتقال جواز تأسیس و توسعه به خانه صنعت، معدن و تجارت استان تفویض شده است.

وی تصریح کرد: این مراحل از طریق سامانه بهین یاب با رعایت کلیه ضوابط و مقررات مربوط و برای داخل شهرک ها و نواحی صنعتی انجام می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: به منظور انجام مطلوب امور و ارائه خدمات بهتر به متقاضیان، این اقدامات از 29 دی ماه در استان صورت گرفته و تایید نهایی و صدور جوازها همچنان توسط سازمان صمت استان انجام می شود.

اسودی گفت: دسترسی های لازم در فرآیندهای مربوطه برای کارشناسان و رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان در سامانه هماهنگ ایجاد و پشتیبانی لازم در خصوص امور مربوط به این سامانه انجام شده است و نظارت بر حسن اجرای امور بر عهدهٔ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفویض صدور جوازهای تأسیس و توسعه صنعتی به استان سمنان

تفویض صدور جوازهای تأسیس و توسعه صنعتی به استان سمنان