مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 10:002020-01-20ورزشي

احمدی لاشکی: AFC اعتبارش را مدیون فوتبال ایران است


نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سیاست اخیر AFC درباره میزبانی تیم های ایرانی تاکید کرد: گویا AFC فراموش کرده که اعتبارش را مدیون فوتبال ایران است.

- نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سیاست اخیر AFC درباره میزبانی تیم های ایرانی تاکید کرد: گویا AFC فراموش کرده که اعتبارش را مدیون فوتبال ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عملیات حمله ایران به پایگاه عین الاسد باعث شد که نوع نگاه آمریکایی ها و نوع تکلم آنها با ایران تغییر کند.

آنها متوجه شدند که ایران نه تنها شیرخفته نیست بلکه شیری بیدار است که می تواند پس از 70 سال مستقیما پایگاه آمریکا را مورد هجوم قرار دهد.

وی ادامه داد: ترامپی که می گفت اگر دست حمایت خود را از کشورهای عربی در مقابل ایران بردارد آنها به اجبار باید ظرف دو هفته فارسی صحبت کنند اما حال خودش دست به کار شده و مانند بلبل توییت فارسی ارسال می کند این یعنی عزت ایران اسلامی با قدمت 7000 سال و ذلت و حقارت برای ایالات متحده آمریکا.

نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه اخیرا شاهد بودیم که یک تروریسم ورزشی در خصوص ایران ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی لاشکی: AFC اعتبارش را مدیون فوتبال ایران است

احمدی لاشکی: AFC اعتبارش را مدیون فوتبال ایران است