مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 09:552020-01-20اقتصادي

شهرداری قم سه میلیارد ریال به سیل زدگان شرق کشور کمک می کند


زین العابدین قراچورلوی عضو شورای شهر قم دراین جلسه ضمن قرائت متن لایحه پیشنهادی اظهار داشت: شهرداری قم درصدد است تا این مبلغ را به عنوان کمک به مردم سیل زده دراستان های شرقی کشور پرداخت نماید.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه بیان داشت: با توجه به اینکه اعتبارهای هر شهر باید در داخل همان شهر هزینه شود، پرداخت های اعتباری شهرداری قم به استان های دیگر از نظر قانونی چگونه است؟ مجید اخوان همچنین در واکنش به سخنان مطرح شده در این جلسه در خصوص کمک شهرداری قم به مراسم اربعین حسینی نیز یادآور شد: شهرداری قم برای اربعین پولی را به صورت نقدی نداد بلکه هزینه کرد.

عضو شورای شهر قم نیز درادامه خاطر نشان کرد: شهرداری روی کاغذ و طبق قانون امکان هزینه کردن از محل منابع خود در شهر دیگر را ندارد.

حجت الاسلام سید محمد آتش زر افزود: بخش نامه های وزارت کشور در هنگام وقوع سیل و زلزله، شهرداری را به این امر مکلف کرده است به این جهت مشکلی وجود ندارد.

عبدالله جلالی رییس شورای اسلامی شهر قم نیز گفت: در ستاد مدیریت بحران کشور ،قم مُعین استان های شرقی به شمار می آید، به همین علت این پرداخت بلامانع می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری قم سه میلیارد ریال به سیل زدگان شرق کشور کمک می کند

شهرداری قم سه میلیارد ریال به سیل زدگان شرق کشور کمک می کند