مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 09:502020-01-20سياسي

نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در ایلام برگزار می شود


مسئول مرکز فضای مجازی بسیج سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از برگزاری نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان با حضور 20 خبر داد.

- ایسنا/ایلام مسئول مرکز فضای مجازی بسیج سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از برگزاری نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان با حضور 20 خبر داد.

یاسر بیگ زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نخستین رزمایش تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سه عرصه پویا نمایی، برنامه های کاربردی ویژه موبایل پلتفرم اندروید و بازی های ویژه موبایل در پلتفورم اندروید در استان ایلام برگزار می شود.

وی با اشاره به اهدف برگزاری این رزمایش گفت: این رزمایش ومانور اقتدار بسیج در فضای مجازی، توسط بسیج و جهت رقابت بین فعالین بسیج فضای مجازی به طور همزمان در سراسر کشور و در یک زمان به مدت 48 ساعت برگزار می شود و فعالین بسیج فضای مجازی جهت تولید حجم قابل توجهی از محصولات فاخر و با کیفیت و نیز ارتقا و رشد فنی و خلاقانه نیروهای بسیج در فضای واقعی و همچنین شناسایی استعدادهای برتر به رقابت با یکدیگر می پردازند.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام زمان برگزاری رزمایش تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج را 2 تا 4 بهمن ماه عنوان کرد و گفت: و شرکت کنندگان در قالب تیم های سه تا پنج نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در ایلام برگزار می شود

نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در ایلام برگزار می شود