مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 09:462020-01-20سياسي

48 پروژه عمرانی ایلام دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود


خیراله گراوند روز دوشنبه در نشست بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: از این تعداد پروژه 18 طرح عمرانی با اعتبار 290 میلیارد ریال و 30 طرح اقتصادی با اعتبار 38 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

وی افزود: مسوولان همه دستگاه های اجرایی شهرستان و نهادهای مردمی ایلام با هم افزایی و نوآوری در اجرای برنامه های گرامیداشت دهه فجر امسال مشارکت فعال داشته باشند.

فرماندار ایلام تاکید کرد: کیفیت بخشی به برنامه ها اهمیت زیادی دارد چرا که هدف اصلی برنامه ها آشنایی مخاطب و تاثیرپذیری آنها از انقلاب اسلامی و دستاوردهای گرانبهای آن است.

گراوند به ایجاد امنیت در این ایام بخصوص راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: پوشش امنیتی، ترافیکی و انتظامی به حوزه های مربوطه ابلاغ می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: انتخابات آبروی نظام و کشور و موجب تحکیم پایه های انقلاب اسلامی است و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود و آینده کشور مهم است.

فرماندا ایلام بیان اینکه آرمان ها و اهداف نظام اسلامی باید بر منافع فردی ارجحیت داشته باشند، افزود: هرگونه تخطی از قانون، موجب تغییر در نگرش مردم می شود و در مشارکت آنان در این عرصه موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

48 پروژه عمرانی ایلام دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود

48 پروژه عمرانی ایلام دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود