مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 09:202020-01-20اقتصادي

صدور جوازهای صنعتی به استان سمنان تفویض شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، با اشاره به تفویض اختیارات وزارت خانه به ادارات کل، گفت: ازاین پس تمام مراحل صدور مدارک و جوازها در استان صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز اسودی ظهر دوشنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در صنعت معدن سمنان، درباره تسهیل گری وزارت صمت درزمینهٔ تولید، ابراز کرد: ازاین پس تمام مراحل دریافت مدارک و بررسی کارشناسی جوازهای تأسیس و توسعه، توسط خانه صنعت، معدن و تجارت استان انجام می شود.

وی افزود: این امر شامل تمامی مراحل دریافت مدارک، بررسی کارشناسی، درخواست صدور، اصلاح، تمدید و انتقال جواز تأسیس و توسعه به خانه صنعت، معدن و تجارت استان تفویض شده است.

رییس صمت سمنان گفت: این مراحل از طریق سامانه بهین یاب با رعایت کلیه ضوابط و مقررات مربوط و برای داخل شهرک ها و نواحی صنعتی انجام می شود که می تواند انجام مطلوب امور و ارائه خدمات بهتر به متقاضیان را در برداشته باشد.

اسودی بابیان اینکه دسترسی های لازم در فرآیندهای مربوطه برای کارشناسان و رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان در سامانه هماهنگ ایجاد و پشتیبانی لازم در خصوص امور مربوط به این سامانه انجام شده است، ابراز کرد: نظارت بر حسن اجرای امور همچنان بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور جوازهای صنعتی به استان سمنان تفویض شد

صدور جوازهای صنعتی به استان سمنان تفویض شد