مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 09:002020-01-20بين الملل

ادعای اروپا مبنی بر حفظ برجام بدون اقدام عملی چه سودی برای ایران دارد؟


نخست وزیر انگلیس و رییس جمهوری فرانسه مدعی شدند به توافق هسته ای با ایران(برجام) متعهد هستند این موضع گیری بدون اقدام عملی, چیزی جز خریدن فرصت برای جلوگیری از اقدامات متقابل تهران نیست.

- نخست وزیر انگلیس و رییس جمهوری فرانسه مدعی شدند به توافق هسته ای با ایران(برجام) متعهد هستند این موضع گیری بدون اقدام عملی, چیزی جز خریدن فرصت برای جلوگیری از اقدامات متقابل تهران نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس و امانوئل ماکرون رییس جمهوری فرانسه روز یکشنبه در حاشیه نشست لیبی در برلین در باره برجام گفتگو و بر تعهد خود به توافق هسته ای تاکید و همچنین توافق کردند که برای پیشگیری ایران از دستیابی به سلاح هسته ای نیاز به تعریف چارچوب کاری بلندمدت وجود دارد.

ادعای این دو مقام اروپایی در حالی است که تروییکای اروپایی پس از خروج امریکا از این توافق هسته ای , به تعهدات 11 گانه خود در برجام عمل نکرده اند و در مقابل از ایران می خواهند یکطرفه در این توافق بماند.

تروییکای اروپا پس از گام پنجم ایران در کاهش تعهدات هسته ای خود نیز تهدید کرد که مکانیسم ماشه را فعال خواهد کرد اما پس از اینکه علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی هشدار داد درصورت فعال شدن این مکانیسم ایران در همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی تجدید نظر خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای اروپا مبنی بر حفظ برجام بدون اقدام عملی چه سودی برای ایران دارد؟

ادعای اروپا مبنی بر حفظ برجام بدون اقدام عملی چه سودی برای ایران دارد؟