مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 09:002020-01-20اقتصادي

یک بازار میوه و تره بار برای هر 12 هزار خانواده تهرانی


طبق آخرین سرشماری جمعیت تهران، به طور میانگین هر 11 هزار و 930 خانواده تهرانی از یک بازار میوه و تره بار برخوردار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ؛ به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، سید سعید راد افزود: مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اعلام افتتاح بازار میوه و تره بار قیام به عنوان دویست و چهل و چهارمین بازار میوه و تره بار تهران در منطقه 12، از فعالیت یک بازار میوه و تره بار برای هر 12 هزار خانواده تهرانی خبر داد.

با احتساب جمعیت تهران طبق آخرین سرشماری، با توجه به 244 میدان و بازار که در 22 منطقه تهران واقع شده اند، به طور میانگین هر 11 هزار و 930 خانواده تهرانی از یک بازار میوه و تره بار برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر، اختلاف قیمت انواع میوه و محصول های فرنگی در میادین میوه و تره بار با میانگین قیمت سطح شهر 42 درصد است، اظهار کرد: ارتقای خدمات میادین میوه و تره بار چه از نظر کیفیت و چه از نظر قیمت و تفاوت قابل توجه قیمت میادین میوه و تره بار با میانگین قیمت های سطح شهر، باعث استقبال روزافزون خانواده ها از بازار های میوه و تره بار شده است.

راد با بیان اینکه هر منطقه تهران به طور متوسط یک میدان و 10 بازار میوه و تره بار دارد، تصریح کرد: همزمان با ارتقای خدمات میادین و بازار های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بازار میوه و تره بار برای هر 12 هزار خانواده تهرانی

یک بازار میوه و تره بار برای هر 12 هزار خانواده تهرانی