مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 08:502020-01-20اجتماعي

آمادگی موکب سلامت ودرمان حضرت رقیه(س)برای اعزام به مناطق سیل زده


مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین از اعلام آمادگی موکب سلامت و درمان حضرت رقیه (س) برای اعزام و امدادرسانی به استان های سیل زده خبر داد.

- قزوین- مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین از اعلام آمادگی موکب سلامت و درمان حضرت رقیه (س) برای اعزام و امدادرسانی به استان های سیل زده خبر داد.

سیدمحمدرضا بحرانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: موکب سلامت و درمانی حضرت رقیه (س) با توجه به تجربه ای که از خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع) به دست آورده، اکنون که مردم استان سیستان و بلوچستان در پی وقوع باران های سیل آسا و آسیب رسیدن به زیرساخت ها، تأسیسات شهری و در معرض خطر قرار گرفتن سلامتی هموطنان مان در این استان، درگیر شرایط نامساعدی هستند، آماده اعزام تیم های پزشکی، بهداشتی، تجهیزات درمانی و انواع دارو به این مناطق است.

وی افزود: این موکب سلامتی و درمانی را پزشکان متخصص، پزشک عمومی، مامایی، پرستاری و دیگر تکنسین های پزشکی همراهی خواهند کرد و با ارائه ویزیت رایگان و داروی اهدایی انجام وظیفه خواهند کرد.

بحرانی در ادامه گفت: خیرینی که تمایل به کمک در جهت تجهیز و ارائه خدمات فراگیر موکب سلامت و درمانی حضرت رقیه (س) به سیل زدگان را دارند می توانند کمک های مالی خود را در اختیار این موکب قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی موکب سلامت ودرمان حضرت رقیه(س)برای اعزام به مناطق سیل زده

آمادگی موکب سلامت ودرمان حضرت رقیه(س)برای اعزام به مناطق سیل زده