مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 08:462020-01-20ورزشي

اعزام مربیان کردستانی به پرتغال


ملی پوشان تنیس روی میز کشورمان به همراه مربیان کردستانی به پرتغال سفر کردند.

- مرکز کردستان، مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: تیم ملی تنیس روی میز بزرگسالان کشورمان به منظور حضور در رقابت های انتخابی المپیک با مربیگری جمیل لطف اله نسبی مربی با دانش کردستانی به کشور پرتغال اعزام شدند.

حامد جولایی افزود: تیم ملی تنیس روی میز کشورمان به منظور حضور در مسابقات انتخابی تیمی المپیک اردوی یک هفته ای خود را در مجارستان به پایان رساند و این کشور را به مقصد کشور پرتغال محل برگزاری این رقابت ها ترک کرد.

جولایی گفت: نوشاد و نیما عالمیان، امین احمدیان، امیرحسین هدایی و حمیدرضا طاهرخانی پنج ملی پوش تیم تنیس روی میز کشورمان هستند که به همراه جمیل لطف الله نسبی مربی توانای کردستانی به عنوان سرمربی برای حضور در رقابت های انتخابی تیمی به کشور پرتغال سفر کردند.

جولایی افزود: طبق سهمیه بندی اعلام شده برای مسابقات تنیس روی میز گزینشی المپیک، تیم ملی ایران با قرار گرفتن در جایگاه بیستم با یکی از تیم های 9 تا شانزدهم دیدار می کند.

وی گفت: ملی پوشان تنیس روی میز ایران در صورت باخت در اولین دیدار از دور مسابقات کنار می روند، اما در صورت برد و برای برگزاری دومین دیدار با یکی از هشت تیم اول جدول یعنی کره جنوبی، چین تایپه، سوئد، فرانسه، هند، اتریش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام مربیان کردستانی به پرتغال

اعزام مربیان کردستانی به پرتغال