مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 08:352020-01-20فرهنگي

اعلام آثار راه یافته به جشنواره فیلم های ورزشی در دو بخش


آثار راه یافته به بخش مسابقه دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران در بخش مستندهای کوتاه و نیمه بلند معرفی شدند.

- آثار راه یافته به بخش مسابقه دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران در بخش مستندهای کوتاه و نیمه بلند معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران، این آثار از سوی هیأت انتخاب این جشنواره برای حضور در بخش مسابقه معرفی شدند.

مستند کوتاه: F55 به کارگردانی و تهیه کنندگی ناصر ناصرپور، پنجره آبی به کارگردانی رضا فرهمند و تهیه کنندگی مرتضی شعبانی، کوتاه قامتان به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدرضا عظیمی، حسنی میرهادی به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدرضا عظیمی، کودکان سندروم داون (پان) به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدرضا عظیمی، جان و خرد به کارگردانی سعید راضی حویزه و تهیه کنندگی مصطفی فولادی، من یک پرنده هستم به کارگردانی و تهیه کنندگی عابدین محمدی، انوری به کارگردانی سلمان ابوطالبی و تهیه کنندگی یاسر شاه پیری، قهرمان به کارگردانی و تهیه کنندگی ابراهیم نعمتیان، اتفاق آن روز به کارگردانی و تهیه کنندگی رضاعربشاهی، آنسوی حصار به کارگردانی و تهیه کنندگی آرمان قلی پور دشتکی، ابرام چرخی به کارگردانی علی ثقفی و تهیه کنندگی عادل فردوسی پور، چطوری کری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آثار راه یافته به جشنواره فیلم های ورزشی در دو بخش

اعلام آثار راه یافته به جشنواره فیلم های ورزشی در دو بخش