مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 08:152020-01-20بين الملل

کاهش شدید اعتماد مردم انگلیس به دولت


این نظرسنجی، رتبه انگلیس را درباره شاخص اعتماد مردم به دولت، رسانه ها و موسسات خیریه، در پایین ترین سطح در 20 سال گذشته نشان داد - به نقل از خبرگزاری رویترز، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد، بی اعتمادی مردم انگلیس به دولت، نهاد های تجاری، رسانه ها و موسسات خیریه به بالاترین سطح در دست کم 20 سال گذشته رسیده است.

شرکت روابط عمومی ادلمن آمریکا نظرسنجی را درباره شاخص اعتماد مردم از تاریخ 19 اکتبر تا 18 نوامبر - 27 مهر تا 27 آبان ماه - در بحبوحه تنش ها در انگلیس انجام داد؛ زمانی که پارلمان این کشور خروج برنامه ریزی شده از اتحادیه اروپا را به تأخیر انداخت و بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شد.

در این نظرسنجی جدید که روز دوشنبه منتشر شد، انگلیس در بین 28 کشوری که در آن شرکت داشتند پس از ایرلند، اسپانیا و ژاپن در رتبه پنجم از پایین جدول قرار گرفت.

بر اساس نظرسنجی شرکت ادلمن که با پرسش اینترنتی از 34 هزار نفر در سراسر جهان صورت گرفت، شهروندان چینی همانند سال گذشته بیشترین اعتماد را به نهاد های کشور خود داشتند.

این نتایج در واقع مغایر با دیگر بررسی ها و نظرسنجی ها درباره کیفیت نهاد های دولتی نظیر شاخص درک فساد سازمان شفافیت بین المللی است که در آن ها انگلیس و ژاپن در بین کشور های دارای فساد کمتر و چین در وس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش شدید اعتماد مردم انگلیس به دولت

کاهش شدید اعتماد مردم انگلیس به دولت