مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 07:302020-01-20اجتماعي

پیشنهادهایی برای رفع ناهنجاری های بدنی دانش آموزان


ورزش و تربیت بدنی در دوره ابتدایی و راهنمایی در رفع ناهنجاری های بدنی دانش آموزان نقش مؤثری دارد.

- ایسنا/لرستان یک دکترای تربیت بدنی می گوید: ورزش و تربیت بدنی در دوره ابتدایی و راهنمایی در رفع ناهنجاری های بدنی دانش آموزان نقش مؤثری دارد.

مصطفی بهرامی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه به گستردگی شیوع ناهنجاری ها در میان نوجوانان، ضروری است به مسائل بهداشتی و عوامل پیشگیری کننده اهمیت بیشتری داده شود.

وی ادامه داد: با توجه به نقش ورزش و تربیت بدنی در دوره ابتدایی و راهنمایی در رفع ناهنجاری های بدنی دانش آموزان ضمن توجه بیشتر به ورزش در این دوره، تمرینات و حرکات اصلاحی مناسب برای دانش آموزان دارای هنجاری های بدنی به اجرا درآید.

بهرامی اضافه کرد: با تشکیل پرونده های بهداشتی برای دانش آموزان و ثبت معاینات و مشاهدات در آن ها می توان گامی مثبت در جهت آگاهی معلمان و دانش آموزان از وضعیت جسمانی برداشت.

این دکترای تربیت بدنی گفت: مسئولان آموزش وپرورش می توانند با ایجاد کلینیک های ورزش اصلاحی و پایگاه های مناسب در رفع ناهنجاری های دانش آموزان دارای تغییر شکل اقدام کنند.

وی افزود: با ارائه آموزش های مناسب به خانواده ها از طریق رسانه های گروهی و همچنین ارائه آموزش های صحیح به دانش آموزان در رفع و پیشگیری ناهنجاری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادهایی برای رفع ناهنجاری های بدنی دانش آموزان

پیشنهادهایی برای رفع ناهنجاری های بدنی دانش آموزان