مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 06:552020-01-20اجتماعي

45 دوربین نظارت تصویری در راههای مازندران نصب شده است


رییس مرکز مدیریت راههای مازندران، شمار دوربین های نظارت تصویری نصب شده در راههای استان را 45 مورد بیان کرد.

- محسن هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر با برشمردن اهمیت و حساسیت فعالیت کاری این اداره در مواقع بحران های جوی و ترافیکی اظهار داشت: این مرکز با بهره برداری از تصاویر 45 دوربین نظارت تصویری و آمار به دست آمده از 106 دستگاه تردد شمار برخط در سطح محورهای شریانی به پایش وضعیت راه ها می پردازد.

وی افزود: همچنین از طریق ارتباطات بیسیم با کلیه ادارات تابعه و راهدارخانه ها و با بهره گیری از دستگاه های ردیاب منصوب بر حدود 350 دستگاه ماشین آلات راهداری سبک، نیمه سنگین و سنگین سعی دارد در مواقعی که دلایل شرایط جوی نامساعد یعنی بارش برف و کولاک، ریزش کوه و سقوط بهمن و یا ترافیک های سنگین تردد دچار اختلال می شود به عملیات راهداری کمک کند.

هاشمی با اشاره به کاهش دما و بارش برف شدید در روزهای اخیر افزود: شماره تلفن گویای 141 یکی از پر مخاطب ترین و کاراترین شماره تلفن های اضطراری استان در این ایام به شمار می رود.

وی با بیان اینکه 33 اکیپ راهداری در قالب 250 ماشین و 350 راهدار در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند، طول محورهای برفگیر مازندران را 3700 کیلومتر اعلام و عنوان کرد: در حال حاضر 22 راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 دوربین نظارت تصویری در راههای مازندران نصب شده است

45 دوربین نظارت تصویری در راههای مازندران نصب شده است