مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 06:102020-01-20اقتصادي

طرح کاداستر برای 46200 هکتار اراضی کشاورزی دامغان انجام می شود


رییس اداره ساماندهی اراضی کشاورزی جهاد کشاورزی استان سمنان از سنددار کردن همه اراضی دامغان به میزان 46 هزار هکتار خبر داد و گفت: برای این طرح 40 میلیارد ریال اعتبار منظور شده است.

- حسام نجاریان در گفتگو با خبرنگار مهر ، بابیان اینکه کاداستر یا همان حدنگاری برای 46 هزار و 200 هکتار اراضی کشاورزی دامغان رسماً آغاز شد، ابراز داشت: برای این طرح نزدیک به 40 میلیارد اعتبار هزینه و همه اراضی کشاورزی این شهرستان سنددار خواهد شد.

وی بابیان اینکه در تصویربرداری و نقشه برداری طرح کاداستر به روش فتوگرامتری و پهباد انجام می شود، افزود: این کار با همراهی اداره ثبت اسناد و املاک استان سمنان صورت می گیرد.

رییس اداره ساماندهی اراضی کشاورزی جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه طبق ماده 9 قانون کاداستر اراضی کشور کسب اطلاعات مکانی و توصیفی و حقوقی از بهره برداران بخش کشاورزی و صدور تک قطعه کاداستر انجام می شود، ابراز داشت: در این طرح 100 درصد انجام عملیات فنی کاداستر اراضی برنامه ریزی شده است.

نجاریان بابیان اینکه این پروژه باعث ایجاد پایگاه داده برای آمایش سرزمینی به صورت اطلاعات مکانی را به وجود خواهد آورد، در ادامه تصریح کرد: سنددار کردن همه اراضی کشاورزی برای همه روستاها دامغان انجام خواهد پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کاداستر برای 46200 هکتار اراضی کشاورزی دامغان انجام می شود

طرح کاداستر برای 46200 هکتار اراضی کشاورزی دامغان انجام می شود