مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 15:302020-01-19فرهنگي

اختصاص حدود 9 هزار صندلی برای مردم در جشنواره فیلم فجر


مدیر امور سینما های جشنواره فیلم فجر گفت: امسال 17 مجموعه سینمایی با 37 سالن، 9549 صندلی برای بخش مردمی جشنواره در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، محمدرضا فرجی افزود: سال گذشته 7495 صندلی برای سینما های مردمی در نظر گرفته شده بود، اما امسال بیش از 2 هزار صندلی ظرفیت بیشتری برای سینما های مردمی به وجود آمده است.

وی ادامه داد: امسال دو سالن جدید گالریا در ولنجک و سینما بهمن 2 در میدان انقلاب جزو سینما های مردمی است که همزمان با آغاز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به بهره برداری می رسد.

فرجی درباره قیمت بلیت های این دوره از جشنواره گفت: قیمت سری بلیت سینما های مردمی 15 هزار تومان است و در چهار سینمای تماشا (یافت آباد)، فجر (اسلامشهر)، پردیس کیان (نواب) و راگا (شهرری) با توجه به بافت منطقه بلیت ها با تخفیف و به قیمت 10 هزار تومان ارائه خواهد شد و انتظار داریم مانند سال های گذشته بیشترین تقاضا برای خرید بلیت به صورت اینترنتی باشد.

مدیر سینما های جشنواره درباره نوبت های سینما های مردمی افزود: امسال سه نوبت برای سینما های مردمی در نظر گرفته ایم که از بعدازظهر آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص حدود 9 هزار صندلی برای مردم در جشنواره فیلم فجر

اختصاص حدود 9 هزار صندلی برای مردم در جشنواره فیلم فجر