مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 15:302020-01-19ورزشي

نفت و گاز گچساران میزبان بعثت کرمانشاه است


در هفته دوم دور برگشت لیگ دسته دو فوتبال کشور، نفت و گاز گچساران میزبان بعثت کرمانشاه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، در چارچوب هفته دوم دور برگشت لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران میزبان بعثت کرمانشاه در گچساران است.

براساس این گزارش، این دیدار به میزبانی گچساران روز دوشنبه 30 دی ماه 22راس ساعت 14 بعد از ظهر در ورزشگاه  شهدای صنعت نفت گچساران برگزار می شود.

گفتنی است در هفته نخست دور برگشت لیگ دسته دو فوتبال کشور نفت و گاز به مصاف شهدای بابلسر رفته بود که در این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 گفتنی است، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تا کنون با انجام 14 دیدار، 6پیروزی، پنج باخت، 3تساوی و با کسب 21 امتیاز در رده چهار م جدول لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار گرفته است.

در این دوره از رقابت ها، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  در گروه B با تیم هایی همچون پاس همدان، شهرداری بم، شهرداری بندرعباس، چوکا تالش، سردار بوکان، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران جوان بوشهر، ملی حفاری اهواز، رزکان کرج و دارایی بندرگز هم گروه است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور با شرکت 28 تیم در دو گروه 14 تیمی در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت و گاز گچساران میزبان بعثت کرمانشاه است

نفت و گاز گچساران میزبان بعثت کرمانشاه است