مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 15:102020-01-19اقتصادي

فعالیت واحد های راکد، مقابله با فشار های اقتصادی دشمن


استاندار تهران با اشاره به ضرورت حرکت در مسیر رونق تولید، کمک به فعالیت واحد های راکد را مصداق مقابله با فشار های اقتصادی دشمن عنوان کرد.

- مستثنی شدن پرداخت عوارض تغییر کاربری شهرک های صنعتی خصوصی استان تهران پیگیری می شود معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به ضرورت کمک به استمرار فعالیت شهرک های صنعتی از پیگیری مستثنی شدن پرداخت عوارض تغییر کاربری شهرک های صنعتی خصوصی استان تهران خبر داد.

محمد امامی امین در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به وضع شهرک های صنعتی خصوصی استان تهران، اظهار داشت: تسهیل فعالیت 8 شهرک صنعتی خصوصی استان تهران ضرورت دارد و باید جهت کمک به فعالیت این واحد ها از تمام ظرفیت های قانونی استفاده کرد.

وی به وضع شهرک صنعتی خیرآباد اشاره کرد و افزود: شهرک صنعتی خصوصی خیرآباد مصوبه هیئت دولت را دارد، با این حال اکنون مجبور به پرداخت عوارض مربوط به تغییر کاربری به میزان 80 درصد قیمت زمین بعد از تغییر کاربری شده که پرداخت این میزان دشوار و مانع فعالیت آن ها است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: طبق تبصره 2 ماده 2 قانون اصلاح اراضی کشاورزی شهرک های صنعتی دولتی از پرداخت چنین عوارضی مستثنی هستند و طبق قانون جدید مصوب سال 98 اعلام شده است که شهرک های صنعتی غیردولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت واحد های راکد، مقابله با فشار های اقتصادی دشمن

فعالیت واحد های راکد، مقابله با فشار های اقتصادی دشمن