مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 15:062020-01-19اقتصادي

اتاق فکر برای ترویج سیاست های جمعیتی تشکیل شود


محمد دهقانی فیروزآبادی روز یکشنبه در نشست شاخص های جمعیتی استان خراسان جنوبی افزود: الان در شرایطی نیستیم که در زمینه سیاست های جمعیتی گذشته دنبال مقصر بگردیم بلکه برنامه ریزی ها باید به گونه ای انجام شود که آینده کشور در زمینه های مختلف را تضمین کنیم.

وی گفت: تمامی کشورهای جهان امروز در زمینه فرزندآوری با مشکل مواجه شده اند و سیاست های تشویقی ویژه ای را دنبال می کنند که ما هم در زمینه سیاست های جمعیتی از هر زمان شروع کنیم جلوی ضرر را گرفته ایم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه انتظار ما این است که اعضا در این نشست فعالانه حضور یابند اضافه کرد: وزارت بهداشت به تنهایی قادر نیست روند را عوض کند و در این زمینه باید تمام ارکان نظام پای کار بیایند.

وی اظهار داشت: باید تلاش مضاعف داشته باشیم که سن ازدواج جوانان کاهش و تمایل به فرزندآوری افزایش یابد.

وی گفت: متاسفانه در جامعه امروز برخی به جای فرزندآوری تمایل به حیوان پروری دارند و اذعان دارند که حیوان پروری نیاز ما را ارضا می کند که تغییر این گرایش خیلی سخت است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی هم در این نشست گفت: سیاست های کلی جمعیت بعد از ابلاغ مقام معظم رهبری توسط دفتر امور بانوان به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده و در این زمینه همه دستگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق فکر برای ترویج سیاست های جمعیتی تشکیل شود

اتاق فکر برای ترویج سیاست های جمعیتی تشکیل شود