مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 14:402020-01-19بين الملل

عراقچی: شهادت شهید سلیمانی محور مقاومت را قوی کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، معاون وزیر امور خارجه گفت: آمریکا تصور می کرد با زدن یک ضربه نظامی تاثیرگذار هیمنه ایران را می شکند و محور مقاومت را دچار نقطه ضعف می کند، - معاون وزیر امور خارجه گفت: آمریکا تصور می کرد با زدن یک ضربه نظامی تاثیرگذار هیمنه ایران را می شکند و محور مقاومت را دچار نقطه ضعف می کند، اما تشییع پیکر ده ها میلیونی شهید سلیمانی اعتقاد و خشم ملت ایران نسبت به آمریکا را نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، معاون وزیر امور خارجه گفت: آمریکا تصور می کرد با زدن یک ضربه نظامی تاثیرگذار هیمنه ایران را می شکند و محور مقاومت را دچار نقطه ضعف می کند، اما تشییع پیکر ده ها میلیونی شهید سلیمانی اعتقاد و خشم ملت ایران نسبت به آمریکا را نشان داد.

وی با اشاره به اینکه ایران 15 موشک قدر و سنگین به بزرگترین پایگاه آمریکا در عراق که بنا به گفته آمریکایی ها هزینه سنگینی برای ساخت آن صرف شده شلیک کرد افزود: میزان تلفات حمله موشکی سپاه به پایگاه نظامی عین الاسد اصلا اهمیتی ندارد، چون مهم این بود که آمریکایی ها نتیجه گرفتند که نمی توانند پاسخ ایران را بدهند.

عراقچی با بیان اینکه پس از پاسخ ایران به ترور شهید سلیمانی آمریکا توان پاسخ به حمله موشکی ایران را نداشت و این یعنی قدرت بازدارندگی است و ما باید از لح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی: شهادت شهید سلیمانی محور مقاومت را قوی کرد

عراقچی: شهادت شهید سلیمانی محور مقاومت را قوی کرد